Δευτέρα 24 Νοεμβρίου 2008

ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΕΙΣ

Οι δημοσκοπήσεις , αδιαμφισβήτητα αποτελούν μέσον εκβιασμού της κοινής γνώμης και μοχλός υφαρπαγής της ψήφου των πολιτών.
Γιατί το λέω αυτό ;
Ας δούμε το παρακάτω παράδειγμα .
Έλληνας αγρότης , σε ένα χωριό της Θεσσαλίας ας πούμε , έχει το παιδί του συμβασιούχο στο ΙΚΑ της πρωτεύουσας του Νομού του , κάποιοι του έχουν υποσχεθεί μονιμοποίηση ( ως συνήθως , το μεγάλο ψέμα ) ξαφνικά βλέπει στις ειδήσεις οτι κόμμα που θα του μονιμοποιούσε το παιδί , χάνει με βάση τις δημοσκοπήσεις τις εκλογές και τις χάνει με μεγάλη διαφορά. Σκέφτεται αμέσως «για να το λέει ο Χ δημοσιογράφος και να το παίζουν σε όλα τα κανάλια, κάτι θα ξέρουν .............. θα βγει το ΠΑΣΟΚ και τώρα τι κάνουμε ; »
Στο χωριό όλοι ξέρουν οτι ψήφισα ΝΔ , πάει δεν θα μου το κάνουν μόνιμο το παιδί .
Βγαίνει και βόλτα στο καφενείο , τον πειράζουν οι πράσινο χωριανοί « Τι έγινε Μήτσο ; Ο Καραμανλής θα πάει σπίτι του , εσυ ακόμα με τη σημαία θα μείνεις ; » Οι δεξιοί λουφάζουν σε μια γωνία , δεν τους παίρνει τώρα να μιλήσουν , αφου το είπε η Χ δημοσιογράφος και το γράφουν όλες οι εφημερίδες .
Μια και δυο και επειδή και το χωριό είναι μικρό και όλος και κάποιος θα σφυρίξει στην καινούρια εξουσία οτι ό Μήτσος ψήφιζε Καραμανλή και θα μείνει το παιδί του στο δρόμο , αποφασίζει και πάει στον πράσινο βουλευτή στην πόλη . Φρόντισε να ζητήσει να του κλείσει ραντεβού ο πράσινος κομματάρχης του χωριού.
«Κύριε βουλευτά , στο σόι μου είμαστε 50 νοματαίοι και οτι τους πω εγώ θα ψηφίσουν , εγώ δεξιός δεν είμαι αλλά μου είπαν οτι θα μου βάλουν το παιδί στη δουλειά και έτσι τους ψήφισα τι να έκανα ; Παλιότερα δεν είχα ανάγκες , τώρα όμως με κορόϊδεψαν και δεν τους ξαναψηφίζω, να το ξέρεις εγω και όλοι στην οικογένεια εσένα θα ψηφίσουμε αρκεί να μου τακτοποιήσεις το παιδί , δεν θέλω τίποτε άλλο.»
Ο Βουλευτής του χτύπησε την πλάτη , του είπε οτι θα του βολέψει το παιδί κράτησε και τα στοιχεία είπε και στον κομματάρχη να προσέχει τον Μήτσο στο χωριό μην τον πειράξουνε οι δεξιοί και ο Μήτσος έφυγε ευχαριστημένος .
Το νέο μαθεύτηκε στο χωριό ,« ο Μήτσος άλλαξε» , «θα του βολέψουν το παιδί» , «ξέρει αυτός είναι πονηρός» και πήγαν και άλλοι στο γραφείο του βουλευτή και έγινε απο μπλέ πράσινο το χωρίο .
ΚΑΤΑΝΟΗΤΟ !!!!!!!!!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: