Πέμπτη 6 Νοεμβρίου 2008

ΑΠΛΑ ΜΕΤΡΑ

Μιας και βάλθηκαν όλοι, να ψάχνουν τρόπους να βοηθήσουν τα «χαμηλά» στρώματα , τωρα που η «κρίση» μαστίζει την παγκόσμια οικονομία και βάσει τω προβλέψεων που έχει ξεστομίσει ο κάθε είδους ειδήμονας , θα χτυπηθεί σε σύτομο χρονικό διάστημα και η Ελλάδα , δν μας είπαν βέβαια το πότε, το αφήσαν να πλανάται έτσι αόριστα , κάτι σαν φάντασμα , που έχει φτάσει να στοιχειώνει το σπίτι κάθε έλληνα, ας προτείνω και εγώ κάποια μέτρα που μου φαίνονται απλά και υλοποιήσιμα .
Δεν είμαι ειδήμων και ούτέ θέλω να διεκδικήσω αυτό τον τίτλο , απλώς θα πω οτι το φτωχό μου μυαλό και η χαμηλού επιπέδου λογική μου, μου υπαγορεύουν.

  1. Πάγωμα της δόσης των δανείων για ένα χρόνο και ρύθμιση ανάμεσα στο κράτος και στις τράπεζες για την κρατική κάλυψη των συνολικών τόκων για δάνεια μέχρι και 25.000 που τα έχουν λάβει έλληνες με ετήσιο εισόδημα μέχρι 15.000 ευρώ πριν το 2008.
  2. Μείωση της φορολογίας, στο μισό, στα εισοδήματα ιδιοκτητών ακινήτων που προέρχονται απο ενοικίαση των ακινήτων τους, σε οικογένειες που το συνολικό εισόδημα τους δεν ξεπερνά τις 25.000 με υποχρεωτική ανάλογη μείωση του μισθώματος .
  3. Οικονομική ενίσχυση της επιχειρηματικότητας , στην περιφέρεια και μόνο εκεί
  4. Μείωση τιμολόγιων των ΔΕΚΟ.

Αυτά προς το παρόν ..................έπεται και συνέχεια και όποιος απο εσας αγαπητοί μου φίλοι έχει κάποια πρόταση ασ την στείλει με e-mail και αμέσως θα αναρτηθεί

Δεν υπάρχουν σχόλια: